• 21 JUN 13

Изследвания на кръвосъсирването

Определят се възможностите на организмът да контролира кървенето след наранявне или първичен кръвен застой. Лабораторията по кръвосъсирване предлага широк обем от клинично значими анализи. Тестовете за кръвосъсирване и изчисляване на протромбиновото време се използват за диагностициране и мониторинг на кръвни заболявания и други хемотологични проблеми.

• Биохимични изследвания

Извършваме количествен и качествен анализ на телесни течности като кръв, урина, гръбначно мозъчна течност /ликвор/. Изследванията включват едновременно обикновени и специализирани тестове. Извършва се широко разнообразие от лабораторни анализи – от изследване на електролити, липиди, ензими и състав на урината до по–комплексните и сложни анализи, като туморни маркери.

• Хематологични

Отделът се занимава с изследване на кръвта и нейните основни съставки – еритроцити, левкоцити, тромбоцити. Предлагаме голямо разнообразие от изследвания. От тях най-често се възлага пълна кръвна картина /изчислява се количеството на всички клетъчни елементи/. Резултатите помагат при диагностицирането на заболяванията и за контрол на ефекта от лечението след поставената диагноза.

• Изследвания на кръвосъсирването

• Хормонални

Измерването на хормоналните нива е важно при поставяне на точната диагноза на ендокринните заболявания. То също позволява да се контролира хормоналното ниво с цел да се поддържа неговия оптимален физиологичен баланс. Предлагаме голямо разнообразие от изследвания на хормоните на щитовидната жлеза, хипофизата, паращитовидните жлези и др.

• Имунологични

Лабораторната услуга предоставя широка гама от тестове за определяне на кръвната група, с едновременно определяне на антителата. Консултации се извършват от главният лекар на лабораторията, който е специалист по имунология и трансфузионната хематология.

• Микробиологични

Микробилогичната лаборатория предлага пълен набор от бактериологични, микологични /гъбични/, вирусологични, паразитологични изследвания. В нея работят квалифицирани специалисти, които извършват изключително прецизни, точни, и навременни тестове, използвайки стандартни и иновативни методи.