• 04 DEC 17
    Направихте ли Вашия профилактичен мамологичен преглед?

Всяка година в България от рак на гърдата заболяват над 3 000 жени като всяка десета българка е застрашена от това заболяване. Ранната диагностика и редовните профилактични прегледи са най-ефективните начини за превенция на заболяването.

Прегледът при мамолог е задължителен, ако сте над 25 г. или ако сте раждала, без значение от възрастта – препоръчва се посещението на мамолог да е минимум 1 път в година.

Мамологичният център в Клиника Борола предлага комплексна диагностика, съответна на т.нар. „Златен стандарт” в мамологията, който обхваща клиничен преглед и основни диагностични процедури (ехографска диагностика, мамография, пункционна биопсия).

Ръководител на мамологичния център е водещият мамолог д-р Нина Дилова, която е специалист по образна диагностика и заема ръководни позиции в професионални медицински организации.

Д-р Дилова завършва ВМИ, гр. София и придобива специалност Образна диагностика през 1983 г. От 1993 г. завежда мамологично отделение в Окръжна болница, гр. София, където отговорностите й включват комплексна диагностика на заболявания на млечната жлеза. Специализира в Онкологичния институт в Чезена, Италия, нейонизационни методи за ранна диагностика на онкологични заболявания.

Д-р Дилова преглежда пациенти в Клиника Борола всеки понеделник от 13.00 до 17.30 ч.

Можете да запишете час за преглед на тел 02/ 983 6211 или онлайн на www.clinic.bg.

Клиника Борола

Нашият отлично подготвен екип ще ви помогне да си запишете час, ще ви свърже със съответните специалисти и ще ви даде указания за вашия преглед.

Клиника Борола
Ул. Цар Симеон 52